Thursday, April 14, 2011

i am lonely,,:(

aku xtaw nape nasib aku bleh jadi camni..ad kawan...
ad shabat,,tp xtaw nape aku msih terasing ja....
aku ni x layak jdi shabat korang ek???hm....
ada shabat yg dlu bkan men rapat ag...tp skarang, dh mula na lrikan diri dah....
dh mula nak tipu2 aku dah....mcm r aku ni BODOH sangat yg xtaw pun dia tu tipu aku.....
nape weyh???nape????jawab r??t aku tnya, ckap aku ni merapu lak....
yg ko tipu aku x tahu sebab tue nape????
tolong r..lau betul ko n kawan aku der,jujur je ngan aku..x bek wat camtue..aku pon ad prsaan gak...
bkan aku nak pentingkan diri!!!
x sma skali!!..
sory r pda sesiapa yg trasa..aku cma luahkan ap yg terpendam ja...ingt senang ka???
aku senyum,ketawa tue mmang r..aku saja..nak lindung prasaan aku sbnarnya,...
ala..bkan kau kisah pon kan??huhu..
kpda kau,anda dan kamu...moga2 pershabatan kita ni kekal ek..PEACE NO WAR!!..:)

No comments:

Post a Comment