Tuesday, April 5, 2011

aku bosan dah ngan hidup camni...

hm..inilah kehidupan..atas bawah kanan kiri..smua ad..skrang nie aku rs tahap aku mmang da d bawah da..adoi ma...
aku x pasti nape ngan diri aku sbnarnya...
hidup aku n kadang2 gembira..
tp lau da sdih..
perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mmg tahap ap tah aku pn x pasti..
hm..terfikir gak..
ni ek hukuman tuhan terhadap aku..
yang ternyata x mengikut sepenuhnya pun perintah dia.......
masalah demi masalah datang menguji aku...
dari sahabat, kerja, study, keluarga tu ckeyt2 r..
yang paling aku ssah na hadapi   
masalah SAHAbAT nie....

aku sebanarnya lama gak dah pendam..aku x pasti org kawan ngan aku ni iklas ke x ek???
aku ni mmg bek ngan org pon..hahaha..dan aku sedar gak aku slalu sangat menyusahkan org..
sapa yg penah alami tue,faham2 la die ek..(peace no war)...
kadang2 aku memang rasa tersisih gak dari sahabat2 aku nie..
tp tme susah..mlalah berduyun mnta tolng..
bkan na ungkit..t lau die snang pun..peratus dia na care abaout aku ni..50:50 je..
itupun lau die ingat..hahaha..biar la..
aku reti jaga prasaan org je..org lak??x taw r..urusan dorang..
apa2 pon, aku syang sahabat aku..tolonglah sahabatku..
hentikanlah hidup dalam golongan hipokrit n ek..heheh..
aku x refer pda sesiapa pon post nie..saja renungan bersama...

Sahabat..jangan biarkan peribahasa air dicincang xkan putus itu hanya sekadar peribahasa saja..
jadikan ianya realiti..:)

No comments:

Post a Comment