Saturday, August 25, 2012

Ayat minta penyepak..

heheh..hai semua..kali ini aku cadang nak kembali beraksi dengan aktif dlam bloging2 neyh...cba2 r dlu...
entry kali ini aku nak citer pasal beberapa baris ayat yang minta penyepak...jom baca..betul ke taK???

1) Weyh bro, cantik baju baru ko tu..tp mcm pernah nampak je..bli kat pasar borong mana ni??Padang besar??sarikin???hatyai???ptut nmpak m***h je..(dah kluarkan ayat ni trus toleh tempat len)

2) Perghh...smart giler jam ko weyh..bli mana derrr???tp aku pkai cnfrm superbb punyee...

3) ko siap x agi esaimen smalam??pinjam..nak copy...

4) perghh..minah kampung bru nak upp tuuuuuuuuu...

5) eleyh, stakat org mcm ko tu, pejam mata pun aku boleh kalahkan baiiii..

6) kete baru..hutang ke cash???

7) rmabut mcam artis k-pop shiallll..

8) eee cantiknye bju u hari ni..sesuai sangat (tangan di dada,mata ke atas)

9) hensem lah pakwe u..tpi i punye lgi hensemm..

10) bro, moto ko aku terlanggar tepi jalan tadi..sory na..(bla n wat mka x bersalah)..



hahaha.ni antara ayat-ayat agak 'hot' gak r..lau dengar n kna kat sndri..isgh3..berdarah telinga/..apa2 pun entry ni xde kaitan ngan yang hidup dan yang mati...ayat kasar ckeyt sory k..:)

No comments:

Post a Comment