Friday, January 6, 2012

lembaran baru 2012.

hye smua..habuk bebeno blog den..hahaha
lama sngt x update..
mlas na bka..tmbahan bz kan..
hurm..ok..na crta apa tah.blur jap...
banyak sngt na crita..tp terkata...hahaha..one by one ek??
1st skali na ucap r hepy new yer kat smua...ap azam anda tahun neyh??hehhee...lau aku lak..aku nak jdi diri aku sndri yang sbnar..itu ja...boni yg x mdah mnyerah.boni yg periang..boni yg gilew2 ckeyt....watpa jadi hipokrit kan???wat ssah ja..bkan menang award bagai ponnn..jd peringatan awal r, sesiapa yg x ska boni yng skarang, sory lah yer..hehehe..:)

2nd lak psal stdy aku..hurm..bimbang gak kan..bleh x aku survive..harap2 bleh r..aku xnak bgi kecewa kat mak ayah aku..my family gak..huhu..dh msuk 1st yer dgree ni mkin bnyak r cbran dia..mkin ssah gak sukatan plajarn dia..huh...doa2 kan ek boni dapat truskan pngajian di IPDA tercinta ni..:)

3rd psal kisah hati lak..bak kata ALyah kan.hahhaa..ikutkan hati,aku mlas nak bercintan-cintun ni dah..tp aku jeles sesangat bila tngok kekawan aku neyh bahagia ja..aku??huhuhu..aku na hidup me'nyingle' ja..tp mampukah aku??klau aku kapel pun..bertahankah hubungan itu??hurm..smua knal prangai aku yg kuat sosial neyh..aku lyan smua org sma rata ja..huk2...ntah lew..harap2 ad yg berkenan kan??ok..cukup..haha

4th lak psal mslah sana cnie..psal peraturan yg mkin strict lah..lpas tue psal nak sewa umah sem depan..serius mengejut sngt..aku bkan ready ag..huhuh..tngok je la ap nak jd nanti..

hurm..ok..tu ja kot..ap2 nti aku roger2 r blik..haha..kpda smua..hepy new yer ek..moga kita dpt rezeki yg membuah2 thun neyh..ok r..ckup untuk kali ni..anaeyongsaeyong..:*..hahaha..:)

No comments:

Post a Comment