Wednesday, March 23, 2011

busy week...

salam satu malaysia semua....ap nak cer nie ek??hm..
                    baru best2 nak bercuti kat klate hri tue...skali aku blik...
pergh...bnyak gile koje na wat...ada lebh kurang 5-8 esaimen na kena hantar....
biar aku citer dlu sgala perjalanan...hri khamis sampai ahad tue aku ad kat klate...pastue aku blik...
hr khamis tue kene g uum lak...debat integriti..syok tp yension dn sdh..xpat msuk psngan klah mati..xpe..1st experience..hahaha..
pastue bbalik2 je..kene settle folio bm1..smpai jam 3 aku hbskan..bersngkng mata btul r....
xpe..sabor je la...pastue aku na ngadu kat org..tp kene lak..adeiii..sedeyh2..cobaann..xpe r..sory la kpada org tersebut..sy x sngja..hehehe..
balik2 je hr tue..kna pnggl meetng jpp..adush..mnggu ni ad 3 pgram kene handle..kelab teater satu hal...pgram math race satu hal...pgram hr sbtu ag..pastue tmbh lak pgram nex week.."run for the nation"..urghh..bnyak gile...cabaran..hehe..na berjaya..itulah jawabnya...buat yang terbaik je la..haha...hm..ok r..stakat n je kot,...sekian..:)....




No comments:

Post a Comment